Hyacint

At have nok næring i sit løg til at kunne springe så smukt ud og dufte så herligt. Dette er min absolutte ynglings blomst.

fredag den 25. november 2011

Gaver gaver og gaver juhuu

Her er gaverne klar til julebingo i min datters klasse.

Bånd og manila mærker perfekt når jeg skal pakke ind.

Flere gaver og ja disse er julegaver skønt.

Papir og House Doctor har virkelig fat i den lange ende :-)

I går fik jeg pakket alle disse gaver ind og jeg elsker det jeg nyder at få en gave til at se indbydende ud. Og jeg ved lige præcis hvor det stammer fra. Jo fra min tid i butik og ikke en hvilken som helst butik.. nej den mest fantastiske og eventyrlige butik. Eva og Erik som have butik levede og åndede for butikken og de var der vel stort set også de fleste af døgnets timer. Hos Eva lærte jeg hvor vigtigt det er at pakke en gave flot ind og hos Eva gad kunderne godt vente på at gaven blev klar. Eva skrev sine regnskaber i hånden. Eva var virkelig en fantastisk kvinde. Da jeg havde født min datter og vi var kommet hjem fra hospitalet var min mand og jeg meget hurtigt nede hos Eva for at vise frem. Jeg kan stadig genkalde mig Eva og hendes reaktion. Desværre lever hverken Eva eller Erik i dag og jeg savner dem virkelig meget. Hver gang jeg pakker gaver ind husker jeg alle de mange skønne timer jeg havde med dem i deres butik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar